Bliv aktiv visesanger!

Forestil dig en scene, hvor en revyskuespiller afleverer sin vise, samtidig med at hun eller han indgår i en figur/rolle som teksten eller indholdet i visen dikterer. Så nærmer du dig den solistrolle som Visesangerene tilstræber når de optræder.

De aktive visefortolkere optræder ved 6 egne årlige arrangementer med skiftende viser, med specielle programmer ved eksempelvis Kulturnatten, Spil dansk dagen, men også ved andre arrangementer. Herudover optræder visefortolkerne som team med blokke af viser og udklædt som f. eks. syngepiger og sømænd.

Visefortolkning kan kun sjældent ske á cappella, men kræver oftest akkompagnement af guitar, harmonika eller klaver, som kan præsteres af fortolkeren selv eller en samarbejdende akkompagnatør. Vi kommer også ud og synger vore sange kontakt da vor kontaktperson for yderligere information.

Vordingborg Viseforening øver hver mandag aften i Musiklokalet på Iselingeskolen i sæsonen - Interesseret? kontakt en fra bestyrelsen.

Annie Hansen | Korshærsvej22 Næs-Skaverup., 4760 Vordingborg - Danmark | Tlf.: 41434326